måndag 4 juni 2012

Sammetslena

Just sammetslena är de små kaninerna som är till salu.
Fyra honor och tre hanar finns kvar av dem som är födda 12 mars 2012 samt en vuxen hona född 30 augusti 2011.
Rasen heter Rex och färgen heter viltgul. Dessa har inte stamtavla och är inte registrerade därför kostar de bara 200 kr/st.
De säljs till sällskap eller till den som är intresserad av att hoppa med sin kanin!





Och så ett par bilder på min favvo-blomma inomhus: Hibiskus!!!
Jag har vågat köpa tre stycken och lovat mig själv att dessa ska verkligen INTE behöva dö i uttorkning (vilket borde gynna även de andra blommorna i fönstret ;)
Två har redan belönat mig såhär (se bilderna) och jag väntar på den tredje.


 

2 kommentarer:

  1. Fina blommor och mysiga kaninisar :)
    PS... ändra inställningar så det räcker att skriva namn/anonym som profil.
    Kram!

    SvaraRadera