onsdag 5 december 2012

Julpyssel

Behövde mer plats i frysen så idag blev det tillverkning av rabarbersaft.
Visst ser det riktigt gott ut!!!


Helgens julpyssel med familjen resulterade i allt detta fina. Den vita kottekransen har jag och Josefine gjort.





Och så har jag gjort en klänning till Josefine i födelsedagspresent. Hon fyllde ju fyra i måndags. Det är inte klokt vad tiden går fort!




En adventskalender har det också blivit. En ganska enkel, men jag tycker att den blev fin. Bara att lägga i små paket och hänga upp. 




Och nu är det krig!!!
De små söta mössen har flyttat in under kylen och där får de INTE vara. Efter att jag tog bilden så blev det två mindre på en kvart :)
Bägge i den längst till vänster. Den fällan är helt suverän!


Nu har alla kaniner fått flytta in i "stallet". Jag tröttnade på alla frusna vattenskålar och det är sååå mycket enklare och ljusare att ha dem där. Några bilder på snyggingarna Blunda och Castor. Fick inga bra bilder på de andra.








Blunda


 Castor
 Castor


 

4 kommentarer:

  1. Va bra, då slipper du hålla på ute.

    SvaraRadera
  2. Fick ju inte mindre längtan till våren när jag såg din rabarbersaft...

    SvaraRadera
  3. De e ju ett mössa år i år så det lär nog bli stora fångster fram över, både häran å däran.

    SvaraRadera
  4. Jättekul att se bilder på Blunda och Castor. De ser fina ut! :)

    SvaraRadera