onsdag 26 september 2012

Potatissallad och ringblommor

Piffade till en potatissallad så att den blev såhär fin! Ringblommor och luktärter.
Jag sådde en hel del ringblommor, men de ville inte växa som de brukar (liksom allt annat denna sommaren). Hade tänkt göra mer ringblomsolja, men nu får de bli dekorationer istället!

   




Den här fina orkidén fick jag i helgen. Jag kan inte bestämma mig för vilken bild som är bäst.
Med eller utan blixt.......










Nu finns råsponten till taket till lekstugan hemma........så om det bara vill sluta regna oxå..............


   


 

Ett litet, litet uppehåll var det idag på förmiddagen. Då passade jag och pappa på att sätta upp stolparna fram och den sista takstolen.










Sen blev det till att snabbt slänga på den nya presenningen :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar